Artėjant metų pabaigai svarbu apžvelgti per metus nuveiktus prasmingus darbus. Šiuo tikslu Kaišiadoryse vyko jau tradicija tapęs verslo vakaras, kurio metu apdovanotos geriausios Kaišiadorių rajono įmonės. Džiaugiamės, kad apdovanojimas už geriausią klientų aptarnavimą 2013 metais atiteko ir Kaišiadorių Kredito unijai. Renginį inicijavo Kaišiadorių rajono savivaldybė ir Kaišiadorių turizmo ir verslo informacijos centras.                         

Geriausius išrinko Kaišiadorių gyventojai specialiai surengtoje apklausoje, kurios metu visi galėjo išreikšti savo nuomonę. Apdovanojimas už geriausią klientų aptarnavimą įteiktas Kaišiadorių kredito unijos administracijos vadovui Mariui Griesiui. Pasak jo, šis apdovanojimas yra geriausias įrodymas, kad kryptingai dirbant visada galima pasiekti geriausių rezultatų ir užsibrėžtų tikslų.

„Tai nėra vienadienis darbas, prie jo sistemingai dirbame tam, kad klientai būtų aptarnaujami geriausiai. Džiugu, kad mūsų komandinis darbas, pastangos optimizuoti procesus buvo įvertintas ir klientų. Žinoma, tai ne tik aptarnavimo, bet ir kompetencijos įvertinimas, nes būtent darbuotojų kompetencija yra viena iš kokybiško klientų aptarnavimo sąlygų.

Todėl, visų pirma, norėčiau padėkoti visam aptarnaujančiam personalui, kurio dėka ir gavome šį apdovanojimą. Be kolegų bei jų pasiaukojimo, atsidavimo darbui, nebūtume sulaukę tokio rezultato. Ačiū ir mūsų reikliausiems klientams, kurių dėka mes vis labiau ir labiau galime tobulėti. Stengsimės ir toliau taip dirbti tam, kad būtų patenkinti visų klientų poreikiai“, – džiaugėsi Kaišiadorių kredito unijos administracijos vadovas Marius Griesius.

Šaltinis: http://lku.lt/2013/12/12/kaisiadoriu-kredito-unija-pelne-geriausios-klientus-aptarnaujancios-imones-apdovanojima/